لانه کبوتر

ساخت وبلاگ

جریمه نقدی کمیته انضباطی برای پدیده، سپاهان، ذوب‌آهن و پرسپولیس

  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای پدیده، سپاهان، ذوب‌آهن و پرسپولیس

    به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  پس از ارائه گزارش از سوی دپارتمان داوران علیه باشگاه پدیده شهر خودرو مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه و بیان مطلب کذب علیه داوران بعد از دیدار دو تیم پدیده و تراکتورسازی تبریز، کمیته انضباطی طبق ماده 71 مقررات انضباطی باشگاه پدیده شهر خودرو را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

    * دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوری رخ داد. تیم سپاهان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

    * مسابقه تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار و از سوی تماشاگران تیم ذوب‌آهن تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل رخ داد. تیم ذوب‌آهن باید مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم پرسپولیس نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به داوران و پرتاب بطری آب و اشیا نیز باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

    2051

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : جریمه,نقدی,کمیته,انضباطی,برای,پدیده,سپاهان,ذوب‌آهن,و,پرسپولیس, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:30

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص صفحه کابینت و انواع آن و جایگاه این محصول در بازار کابینت و دکوراسیون بپردازیم ، اگر شما هم جز علاقمندان به این صنف یا موضوع هستید و یا اطلاعات کمی در این خوصوص دارید توصیه میشود که این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت را با توجه به جنس ماده استفاده شده در آن میتوان به چند دسته تقسیم کرد

صفحه کابینت ام دی اف چیست ؟

مطمئنا با ورق های ام دی اف آشنایی دارید وقتی ورق های ام دی اف برای استحکام بیشتر  چند لایه به هم چسبانده شده و برای چلوگیری از نفوذ رطوبت و خراشیدگی یک لایه با نام روکش HPL روی آن کشیده میشود در واقع صفحه کابینت ام دی اف تولید میشود.

جایگاه صفحه کابینت ام دی اف در بازار

هنگام انتخاب متریال های کابینت آشپزخانه خود صفحه کابینت ام دی اف را فراموش نکنید ، این صفحه کابینت ها برای مدیریت بودجه شما در هزینه تمام شده کابینت آشپزخانه تهیه شده اند و هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ زمان و اجرای صفحه کابینت آشپزخانه خود گزینه ای مناسب است و جز اولین متریال هایی میباشد که در صنعت کابینت آشپزخانه و دکوراسیون از آن استفاده میشد که بعد ها با پیداش انوع سنگ های مصنوعی و ورق های کامپوزیتی رقیبی جدی برای این محصول پدیدار گردید.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

 

روکش HPL چیست ؟

اچ پی ال مخفف کلمه لاتین High pressure laminate می باشد با انواع و اقسام طرح های مختلف اعم از طرح های چوب ، سنگ ، بتن و …. در چند سطح مات و براق و فینیش دار ( برجسته ) تولید می گرددساختار اچ پی ال که از آن به عنوان روکش صفحه ی کابینت استفاده می شود از ترکیب لایه های سلولزی و رزین تشکیل شده که آن را در دمای ۱۴۵ درجه سانتیگراد و با فشار ۳۰۰ بار به صفحات فوق العاده محکمی تبئیل می شوند ، لایه های رنگ و ملایمنه کخه به عنوان روکش روی این سطح فشرده کشیده می شوند.

اما چه چیز باعث می شود که این پانل ها از هم جدا نشوند ، این استحکام به خاطر دوام و مقاومت شیمیایی بالا و چسبندگی سریع و پایداری رزین است که این مسئله در تولید شرکت های مختلف تولید کننده باعث کیفیت متفاوت آنها می باشد.

از خواص برجسته صفحه کابینت اچ پی ال می توان به آنتی باکتریال ، آنتی الکترو استاتیک و قابل شستشو بودن آن نام برد که این باعث پاکیزه نگه داشتن محیط می شود به همین دلیل بسیار مهم است که در اغلب رستوران ها و بیمارستان ها و نماهای داخلی ساختمان و در آشپزخانه به عنوان صفحات کابینت از آن استفاده می شود.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

 

در زیر به صورت مختصر به چند مقاومت اچ پی ال اشاره می کنیم .

  • مقومت های رطوبتی

اچ پی ال در برابر بخار آب و رطوبت مقاوم است به طوری که در حالت غوطه وری در آب کمتر از ۶ درصد و ضخامت ایجاد شده به علت در معرض بودن آب کمتر از ۱۰ درصد می باشد

  • مقاومت در برابر حرارت

اچ پی ال تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد تحمل دمای خشک و شوک حرارتی را دارد بدین گونه که با گذاشتن یک قابلمه یا ماهی تابه داغ بر روی صفحه کابینت هیچ تغییری در آن صورت نمی گیرد ، حتی تغییرات ابعادی در دمای بالای سیگار بدون تغییرات رنگی و شهودی کمتر از ۳ درصد می باشد.

این دو مورد از مهمترین و سئوال برانگیزترین مسائل ممکن برای خریداران اچ پی ال به خصوص خریداران صفحه کابینت می باشد.

در ادامه این مقاله به نحوه تولید صفحه کابینت و ویژگی های آنها در شرکت های مختلف می پردازیم

برای تولید صفحه ی کابینت ابتدا ضخامت صفحه مورد نظر بسته به انتخاب مشتری با ام دی اف تولید میگردد برای مثال برای یک صفحه کابینت به ضخامت ۲/۳ سانت از دو ام دی اف به ضخامت ۱۶ میل استفاده می شود. این دو ورق به هم پرس شده ( اصطلاحا دوبل صفحه آماده می شود ) و سپس ابزار لبه صفحه بر روی آن زده می شود  و ورق اچ پی ال توسط دستگاه روی آن پرس می گردد ، بعد از این عمل

هنگامیکه چسب روکش خشک شد توسط دستگاه POST FORMING اچ پی ال به دور ام دی اف می گردد.

مراحل تولید بسیار ساده می باشد بدین گونه که گمان م یشود همه شرکت ها باید کیفیت یکسانی داشته باشد اما چه مسائلی شرکت ها را از هم متمایز می کند. اولین و مهمترین مسئله استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد اعم از نوع اچ پی ال انتخابی , نوع ام دی اف ، نوع چسب و …

بیشتر اچ پی ال های مورد استفاده در ایران از شرکت های ترک تهیه می شود که اکثرا از دو اچ پی ال گنتاش و شرکت آس­د استفاده می گردد شرکت های مطرح اروپایی مانند آرپا هم در ایران فعالیت و حضور داشته است .

مسئله بعد انتخاب ام دی اف خام به عنوان مغز در صفحه های کابینت می باشد. شرکت های مطرح در این زمینه ابتدا از برندهای خارجیو در صورت نبود آن از برند آرین سینا در ایران استفاده می کنند ( دقت فرمایید با توجه به اینکه طول صفحه کابینت ۱۰/۴ می باشد ) شرکت های مطرح از ام دی اف به همین سایز استفاده می کنند البته بعضی از شرکت ها از سایز ۳۶۶ به علاوه ۴۴ سانتیمتر استفاده می کند که این استاندارد نمی باشد)

چسب یکی از مهمترین مسائل در تولید صفحه های کابینت می باشد که باعث بهتر چسبیدن روکش یا همان اچ پی ال به صفحه کابینت و در نهایت POST FORM بهتر آن می گردد.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

صفحه کابینت | سنگ کورین | کورین هانکس | کورین هیوندای | آلاچیق

نکته : در تولید صفحه کابینت هنگام POST FORM ، شرکت های مطرح به لحاظ زیبایی و کیفیت صفحه و لب تخت نشان دادن آن از ردیوس ۲ الی ۴ استفاده می کنند.

  • گزینه جانبی که در تولید صفحه کابینت تاثیر بسیار زیادی ندارد ولی برای جذب و انتخاب آزادنه مشتری دسته رنگ و تنوع رنگ شرکت تولید کننده می باشد . بدین گونه که مشتری با توجه به رنگ کابینت و دیگر رنگ های استفاده شده در منزل بتواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و رضایت کامل را داشته باشد.
  • صفحه کابینت قابلیت تولید از ضخامت ۲/۵ ، ۳/۲ ، ۵ ، ۶ و ۷ سانتی متر را دارد
  • صفحه کابینت از عرض ۳۰ تا عرض ۱۲۰ قابلیت تولید دارد
  • طول اکثر صفحه کابینت ها ۴/۱۰ می باشد.

جمع بندی

اگر دنبال متوسط ترین متریال یا همان مواد اولیه در بازار برای پروژه خود هستید به نحوی که همه پارامترها را در حد متوسط داشته باشد چه از نظر قیمت و چه منظر کیفیت و چه تنوع رنگ و چه استقامت و … احتمالا صفحه های ام دی اف یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : صفحه,کابینت,ام,دی,اف,چیست,؟, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 257 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:26

دانلود رمان تب یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

i620_1111.jpg

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان تب که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلودرمان تب

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

دانلود رمان آدم و حوا و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان دانلود رمان روزای بارونی را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمان آدم و حوا به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از دانلود رمان بازگشت ارباب جوان یا اینکه در اصل از رمان دون جوانی هم سخنی اوردیم .

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

رمان ققنوس

ادبیات مردمی همچنین رمان آسمان دیشب آسمان امشب را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : دانلود,رمان,روزای,بارونی, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 193 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 11:10

در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد به چه نکاتی توجه کنیم

دستگاه لیزر مورد استفاده برای لیزر موهای زائد، لیزر الکساندرایت یا به اختصار الکس است (الکس یا الکساندرایت نام عمومی لیزرهایی است که طول موج 755 نانومتر تولید می‌کنند). لیزر الکساندرایت ممکن است کره ای، ایتالیایی یا آمریکایی باشد. اینکه دستگاه لیزر موهای زائد چقدر مؤثر باشد و اینکه در چند جلسه بتواند موهای زائد را ازبین ببرد به کیفیت و فناوری پیچیده دستگاه لیزر و کمپانی سازنده آن بر می‌گردد.

استفاده همزمان از دو دستگاه لیزر برتر دنیا یعنی لیزر الکساندرایت نابلکس و دستگاه لیزر دایود اپیلیا ، برای لیزر موهای زائد به ما این امکان را می‌دهد که:

حتی درافراد با پوست های سبزه و تیره، باموفقیت لیزر موهای زائد را انجام دهیم.

در مواردیکه ممکنست موهای زائد نسبت به یک نوع لیزر مقاوم باشند، درمان را با لیزر دوم انجام دهیم.

ليزر چگونه باعث رفع موهاى زائد مى‌شود؟

ليزر، در واقع پرتو نورى است كه به علت داشتن ويژگي هايى نظير تك رنگ بودن و داشتن انرژى زياد، كاربردهاى متعددى در علم پزشكى پيدا كرده است. يكى از محبوبترین كاربردهاى ليزر، رفع موهاى زائد است. ليزر موی زائد، براساس خاصيت جذب انتخابى توسط رنگدانه ملانين موجود در موها، عمل مى‌كند. به عبارت ديگر، ليزر روى سطح پوستى كه موى زائد دارد، تابانده مى‌شود، رنگدانه هاى ملانين موجود در موها، انرژى ليزر را جذب كرده و آن را از سطح پوست، به عمق ٢ تا ٣ ميليمترى پوست، جايى كه سلول هاى توليدكننده مو در ريشه موها قرار گرفته‌اند، رسانده و باعث تخريب اين سلول ها مى‌شود.

چرا لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام می‌ شود؟

علت اين موضوع ، چرخه رشد مو در انسان است. به عبارت دیگر؛ هر تار مو، سه مرحله تکاملی را طى مى‌كند:

١- مرحله رشد يا آناژن ٢- مرحله انتقالی با كاتاژن ٣- مرحله استراحت يا تلوژن .

ليزر فقط روى موهايى كه در مرحله رشد يا آناژن هستند، مؤثر بوده و روى موهايى كه در مراحل كاتاژن و تلوژن باشند، بى تأثير است،به همين علت يكى ازعوامل مؤثر در اثربخشى ليزر، تعداد موهاى درمرحله آناژن ناحيه اى است كه ليزر مى‌ شود.

مراحل رشد مو

چرخه رشد مو  - مراحل آناژن، کاتاژن و تلوژن و ارتباط ساقه مو با بخش سلولی مولد ساقه مو که برای درک نحوه عملکرد لیزر موهای زائد روی موها در فازهای مختلف اهمیت زیادی دارد، نشان داده شده است.

براى دانستن اينكه، كدام نوع دستگاه ليزر درمان موهاى زائد براى شما مناسبتر است،ابتدا بايد نوع پوستتان را بشناسيد.

چگونه نوع پوست خود را تشخيص دهيم؟

متداول ترين طبقه بندى پوست، طبقه بندى دكتر فيتز پاتريك است كه براساس رنگ پوست و مو و چشم و واكنش پوست به نور خورشيد، انواع مختلف پوست رابه ۶ گروه تقسيم كرده است،

نوع ١ : پوست بسيار سفيد و داراى كك ومك، موهاى قرمز، مردمك چشم آبى، پوست سريعاً در برابر آفتاب مى‌سوزد و هيچوقت برنزه نمى‌شود.

نوع ٢ :پوست سفيد و موهاى بلوند و مردمك چشم روشن، پوست در برابر آفتاب مى‌سوزد و به ندرت ممكنست برنزه شود.

نوع ٣ : پوست گندمى و موهاى قهوه اى، پوست در برابر آفتاب گاهى مى‌سوزد و خوب برنزه نمى‌شود. (در بعضى اهالى شمال كشور ديده مى‌شود)

نوع ٤ : پوست سبزه و موها و مردمكهاى تيره، پوست در برابر آفتاب خيلى خوب برنزه مى‌شود و بندرت مى‌سوزد (پوست بيشتر ايرانى ها از اين نوع است)

نوع ٥ : پوست قهوه اى تيره، تقريباً هيچوقت در اثر آفتاب نمى‌سوزد و شديداً برنزه مى‌ شود. (در بعضى از اهالى جنوب كشور و بويژه در هند و پاكستان ديده مى‌شود)

نوع ٦ :پوست كاملاً تيره كه هيچوقت در اثر آفتاب نمى‌سوزد. (سياهپوستان)

انواع لیزر موهای زائد

ليزرها، براساس طول موج نورى كه توليد مى كنند، طبقه بندى مى‌شوند، مهمترين ليزر هاى موى زائد عبارتند از:

۱- ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر؛ لیزر الکساندرایت برای رفع موهای زائد در پوست های نوع 1، 2، 3 و 4 کاربرد دارد و در حال حاضر محبوبترین و شناخته شده ترین لیزر موی زائد در ایران است ولی نکته مهم اینست که تنها الکساندرایت بودن کافی نیست، بهترین و موثرترین لیزر الکس درحال حاضر، لیزر نابلکس ؛ با استفاده از تکنولوژی خنک کننده گاز، مشکل درد و سوزش ناشی از لیزر موهای زائد را، برطرف کرده است و در عین حال آنقدر کارآمد و موثر است که در ۵-۳ جلسه موهای زائد را بطور کامل و دائمى از بین می‌برد.

۲- لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر: این لیزر برای تمام انواع پوست حتی پوست های تیره قابل استفاده است و به علت قدرت نفوذ زیاد به عمق پوست، می‌تواند موهای زیر پوست را نیز از بین ببرد. در حال حاضر بهترین لیزر دایود؛ لیزر دایود اپیلیا و لیزر دایود ویکینی میباشد.

٣- ليزر ان دى ياگ (Nd-YAG) با طول موج ١٠٦٤ نانومتر؛ اين ليزر براى رفع موهاى زائد در پوست‌هاى تيره و بسيارتيره (نوع ۵ و ۶) كاربرد دارد و استفاده از آن محدود به موارد خاص مى‌باشد.

۴- آی پی ال ها كه به علت ارزان و در دسترس بودن و سهولت استفاده، بسيار رايج شده است اصلاً ليزر نيست  و در واقع نور شديد پالسى است كه توسط يك لامپ زنون توليد مى‌شود و مانند ليزر روى سطح پوست تابيده مى‌شود، اما هم از نظر تأثير روى موهاى زائد و هم تعداد جلسات درمانى با لیزر موهای زائد متفاوت است.

پس مهمترين نكته اينست كه در مورد نوع و كیفيت دستگاه ليزر جايى كه قرار است براى رفع موهاى زائد خود به آن مراجعه كنيد، مطمئن شويد، درحال حاضر يكى از بهترين دستگاه های لیزر موهای زائد، لیزر الکساندرایت نابلکس است كه با كمترين تعداد جلسات درمانى (بطورميانگين ۵-۳ جلسه)  و اثر بخشى بهتر و درد کمتر، نسبت به ليزرهاى دیگر؛ توانایی از بین بردن انواع موهاى زائد و حتى موهاى زيرپوستى را دارد.

اگر كسب اطلاعات لازم در مورد نوع و مدل و كمپانى سازنده دستگاه ليزر، برايتان مقدور نبود، ساده ترين و مطمئن ترين راه، تست ليزر روى قسمتى از پوستتان است تا بتوانيد جلسات درمانى راشروع كنيد و مطمئن شويد كه پولتان را هدر نمى‌دهيد.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : در,انتخاب,مرکز,لیزر,موهای,زائد,به,چه,نکاتی,توجه,کنیم, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 247 تاريخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:55

امروزه پرداخت قبوض بسیار آسان شده است در زمان های مه چندان دور شما باید با در دست داشتن قبض های خود که به صورت ماهانه یا دوماهه توزیع می شد به بانک ها مراجعه کرده و برای پرداخت قبض خود اقدام نمایید  .

5aip_bill-pay.jpg

قبض برق

برای پرداخت قبض برق شما می توانید با در دست داشتن قبض خود به خودپرداز ها مراجعه کرده یا با شناسه قبض و شناسه پرداخت به وسیله سایت های پرداخت یا از طریق تلفن های موجود وجه قبض خود را پرداخت نمایید .

صورتحساب های برق ماهانه یا دو دوره ماهانه هست که درب منازل توزیع می شود .

قبض آب

قبض آب هم مثل قبض برق به صورت ماهانه یا دو ماهه درب منازل توزیع می شود که شما برای پرداخت قبض آب باید از طریق خودپرداز یا سایت ها و اپلیکیشن های بانکی خود یا از طریق تلفن پرداخت وجه قبض اقدام نمایید .

قبض تلفن

یکی از کار های مفیدی که در جهت حمایت از محیط زیست انجام شد حذف قبض تلفن بود دیگر مثل گذشته قبض ها درب منازل توزیع نمی شود و هر ماه با تماس با تلفن منزل شما به شما اطلاع داده می شود که از طریق شماره خاصی از هزینه قبض خود آگاه و با پرداخت قبض تلفن ثابت خود این اقدام را تکمیل نمایید .

شما می توانید با گرفتن شناسه قبض و شناسه پرداخت از سامانه تلفنی مخابرات و پرداخت قبض تلفن خود به راحتی این کار را انجام دهید .

قبض گاز

این قبض هم مثل سایز قبوض همچنان به صورت دوره ای درب منازل توزیع می شود که شما مثل سایر قبوض می توانید با در دست داشتن شناسه پرداخت و شناسه قبض برای پرداخت قبض گاز خود اقدام نمایید .

قبض تلفن همراه یا موبایل

خوشبختانه شرکت مخابرات علاوه بر حذف قبض تلفن های ثابت خود ، قبض های تلفن های همراه را نیز حذف کرده و ماه به ماه با ارسال پیامک به موبایل مشترکین را از پرداخت قبض موبایل خود آگاه می سازند در این پیامک هزینه های استفاده شده و همچنین شناسه پردخت و شناسه قبض موجود هست که مشترکین می توانند برای پرداخت قبض تلفن همراه خود از آنها استفاده نمایند .

یکی دیگر از امکانات سایت های پرداخت و خرید شارژ که به تازگی راه افتاده است شارژ مستقیم است که شما دوستان می توانید با وارد کردن شماره مورد نظر که قصد شارژ کردن آن را دارید تا به صورت خودکار شماره مورد نظر شارژ بشود . با خرید شارژ مستقیم ایرانسل در وقت خود صرفه جویی کنید .

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : پرداخت,قبوض,بسیار,آسان, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 453 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:49

رمان یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان عاشقانه که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلود رمان عاشقانه

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

رمان های جدید و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان رمان های عاشقانه را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمانهای عاشقانه به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از رمان ایرانی یا اینکه در اصل از رمان عاشقانه ایرانی هم سخنی اوردیم .

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

دانلود رمان

ادبیات مردمی همچنین رمان جدید عاشقانه را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : رمان, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:47

لینک دوستان

خبرنامه